GO! High School – dansk organisation med speciale i usa
HØJ KVALITET
Et begrænset antal elever, erfarne medarbejdere og dygtige samarbejdspartnere giver programmet en høj kvalitet.
ERFARING
Vores medarbejdere er super erfarne, og mange af os har arbejdet med udveksling i mere end 10 år.
STÆRK PRIS
Vi tilbyder altid en god pris, som, i kombination med høj kvalitet og stor erfaring, betyder, at man får meget værdi for pengene.
GO! High School er skabt med det ene formål at levere et rigtig godt klassisk udvekslingsprogram på High School i USA.
Dette opnår vi dels gennem vores dygtige og erfarne samarbejdspartnere i USA, som er kendt som nogle af de bedste og mest solide udvekslingsorganisationer, der findes. Og dels i kraft af vores stærke team af erfarne og dygtige medarbejdere her i Danmark.
Denne kombination udbyder vi tilmed til en rigtig god og konkurrencedygtig pris, hvilket samlet set giver vores elever meget værdi for pengene.
GO! High School er båret af en værdi om, at der skal være kvalitet i alt, hvad vi foretager os. Vi er meget åbne, ærlige og transparente, så du vil kunne få svar på stort set alt.
Vi glæder os til at møde dig!
GO! HIGH SCHOOL ER ET SØSTERSELSKAB TIL MOMENTO EDUCATION
Momento er med deres kæmpe netværk i USA, Canada, Australien og New Zealand specialister i såkaldte Premium-programmer, hvor man selv kan vælge sin skole/skoledistrikt. OBS! Disse programmer er også yderst velegnede til atleter, som vil kunne dyrke deres sport, imens de er på udveksling, eller andre elever med særlige interesser.
High School i USA for unge mellem 15-18 år
mød vores team
Lisbet Petersen
Senior Support Coordinator
Lisbet Petersen
Senior Support Coordinator
Jeg er cand.mag. i engelsk og europæiske kulturstudier og har arbejdet med interkulturel udveksling siden 2013. Siden jeg som teenager blev bidt af udveksling, har jeg igennem årene været på en række sprog- og studieophold i udlandet og har boet i Nordirland, Tyskland og Holland. I dag bor jeg i Danmark, men mærker stadig kulturmødet på egen krop i hverdagen med min irske mand og vores tosprogede børn.
Jeg brænder for at sende unge mennesker ud i verden på deres livs oplevelse og synes, det er verdens bedste job at kunne være med til at forberede dem på kulturmødet og guide dem i alt det nye. Det er helt fantastisk at opleve, hvordan de udvikler sig undervejs, lærer at navigere i en ny kultur og samtidig reflekterer over deres egen.
Nadine Skandov Nielsen
Student Coordinator
Nadine Skandov Nielsen
Student Coordinator
Jeg brænder for at hjælpe unge mennesker skridtet videre med drømmen om at tage på udveksling i udlandet. Jeg er grebet af værtsskabet og kulturmøderne, der sker under udveksling. Derfor studerer jeg også netop dette på min bachelor i International Hospitality Management.
Jeg har selv været på udveksling i Kentucky, USA efter folkeskolen i 2014. Mit ophold gav mig en stor udvikling på det personlige plan, men også god faglig læring til min fortsatte uddannelse.
At opleve verden på egne ben har givet mig en stor åbenhed og imødekommenhed overfor andre kulturer – og ikke mindst et inderligt ønske om at skabe de bedste rammer for andre unges ophold i udlandet.
Martine Mamen
General Manager
Martine Mamen
General Manager
I 11 år har jeg været så heldig at arbejde med studerende og familier på vej ud i verden, og det er en helt unik rejse at være med på sidelinjen på. Der er ikke noget bedre end at få lov til at opmuntre, forberede, berolige og hjælpe eleverne gennem dette store skridt mod at blive verdensborgere.
Jeg har selv haft mulighed for at læse i både USA og Mexico. Man lærer virkelig folket, kulturen, normerne og sproget at kende. Det er minder og oplevelser, jeg vil bære med mig resten af mit liv. Udveksling giver dig mulighed for at bygge relationer, skabe familiebånd, bygge broer på tværs af kultur og religion, og du udvikler dig på din egen måde.
Jeg er fra Norge, men de seneste år har jeg været så heldig også at arbejde med det danske marked, og nu hvor jeg selv bor i Danmark, ser jeg frem til at fortsætte arbejdet med studerende fra hele Skandinavien.
Der var aldrig nogen tvivl – det var det, jeg skulle gøre. Jeg brænder virkelig for at give eleverne de muligheder og oplevelser, jeg selv havde.
Kathrine Jasper
Administration
Kathrine Jasper
Administration
Jeg er administrativt kontoruddannet og har haft udvekslingsbranchen som min hjemmebane siden 2012. Jeg arbejder med udveksling, fordi jeg synes, det er helt enestående at hjælpe unge mennesker med at få en af deres største drømme opfyldt. Alle de fantastiske succeshistorier, som jeg får lov til at opleve på sidelinjen, er simpelthen så givende, og den indsigt og forståelse, som de unge kommer hjem med, er helt ubeskrivelig!
Det lyder måske lidt plat, men jeg tror på, at en større forståelse for andre mennesker og kulturer skaber en bedre verden, og det er jeg utrolig stolt af at være en del af.
Bonusinfo: Min kat, Vega, er opkaldt efter byen Las Vegas i Nevada efter min og mandens rundrejse i USA.
Jacob Hansen
Founder/Manager
Jacob Hansen
Founder/Manager
Jeg har arbejdet med med international uddannelse og udveksling siden 2004 som chef for afdelinger i andre organisationer i Danmark såvel som i Tyskland. Jeg er oprindeligt uddannet Cand. Comm. og har tidligere arbejdet i mediebranchen, men det var efter nogle års arbejde med socialt udsatte unge, at jeg begyndte at interessere mig for uddannelse til unge, herunder muligheden for at uddanne sig i udlandet. Pludselig opstod muligheden for at arbejde i dette spændende felt, og jeg har ikke set mig tilbage siden.
Det driver mig at arbejde med noget, som giver mening. Jeg tror på, at udveksling mellem forskellige kulturer er med til at gøre verden til et lidt bedre sted, samtidig med at det giver de unge en fantastisk oplevelse og ballast, som de tager med sig hele livet.
Det betyder også meget for mig, at vi, sideløbende med arbejdet med at hjælpe priviligerede nordiske elever med at uddanne sig ude omkring i verden, kan bruge nogle af vores ressourcer på at hjælpe dem, som ingenting har. Særligt projektet DinNødhjælp ligger mit hjerte nært. Jeg har selv boet i Afrika som barn og rejst der flere gange siden.
Christina Christiansen
Operations Manager
Christina Christiansen
Operations Manager
Som uddannelsesbaggrund har jeg en bachelor i Leisure Management. Gennem uddannelsen har jeg fået en masse viden om at planlægge, koordinere, markedsføre og økonomistyre projekter og oplevelser. Jeg startede hos Momento under min uddannelse via et praktikforløb, og herefter blev jeg ansat som studentermedhjælper og senere Student Coordinator. Her næsten fem år efter min opstart, er jeg Operations Manager. Mine opgaver består primært i at lede processen fra tilmelding og frem til afrejse. Mange vil også møde mig undervejs i ansøgnings – og visumprocessen.
Jeg synes personligt, at det er spændende at arbejde med udveksling og unge mennesker samt at opleve kulturforskelle i sammenhæng med indholdet fra min uddannelse.
Jeg har desværre ikke selv været på udveksling, men jeg har efter gymnasiet boet og arbejdet på Island i et års tid. Her har jeg fået en del af oplevelsen i at stå på egne ben og være væk fra min familie som ung.
Frida Romlund Andersen
Marketing & Student Coordinator
Frida Romlund Andersen
Student Coordinator
Jeg er relativt ny i udvekslingsbranchen, men har altid fundet andre kulturer og sprog interessante. Dette har ledt til en del længere rejser i både Sydamerika og Østafrika. Derudover har jeg har selv studeret i både Argentina og Mexico, hvilket er nogle af de perioder i mit liv, jeg ser tilbage på som de allermest oplevelsesrige, sjove og lærerige. Derfor er det meget motiverende, at jeg i det daglige medvirker til, at andre unge kan komme ud i verden og få en lignende oplevelse.
Som Marketing & Student Coordinator er jeg både en del af Outbound og Inbound-teamet. På Outbound er jeg blandt andet med til at behandle vores elevers ansøgninger til USA, hvor jeg på Inbound arbejder med udenlandske elever, der kommer på udveksling i Danmark. Her er jeg en del af både ansøgningsprocessen samt markedsføring og kommunikation med henblik på rekruttering af danske værtsfamilier.
Nicole J.O.V.E. Frederiksen
Marketing Manager
Nicole J.O.V.E. Frederiksen
Marketing Manager
Som Marketing Manager hos søsterorganisationen Momento og her hos GO har jeg til opgave at fremme vores High School Premium- og USA-programmer.
Vi lever ikke i en farveblind verden – tværtimod. Derfor værdsætter jeg, at vi har organisationer som GO! High School, som åbent anerkender og omfavner mangfoldighed og inklusion som grundlæggende værdier.
Min rolle som Marketing Manager er derfor at skabe en stemme og platform, der fremmer kulturel udveksling og et globalt verdenssyn og jeg er stolt af at være en del af et dedikeret team, der arbejder for at gøre netop denne forskel.
FIE BENTHIN-GEERTHSEN
Student Coordinator
Fie Benthin-Bruun
Student Coordinator
Jeg er uddannet Cand. Negot i Global Marketing Management og har arbejdet med udveksling siden 2019. Min uddannelse og mit arbejde med udveksling går godt i spænd, da jeg forstår de kulturelle forskelle der måtte kunne opstå, forstår det globale miljø og er erfaren ved forhandlingsbordet.
Jeg har selv været på udveksling i Canada i 2013, og siden dengang har jeg haft stor interesse for at arbejde med unge mennesker. Jeg havde et ophold, jeg aldrig vil være foruden, hvor jeg både har udviklet mig som menneske, akademisk og blevet klogere på verden. I dag har jeg stadig kontakt med min værtsfamilie og det fungerer som en ekstra familie for mig den dag i dag.
Jeg vil gerne hjælpe flere unge mennesker med at realisere drømmen om at komme ud i verden og opleve den på egne ben. Drømmen om et udvekslingsophold i udlandet og alt hvad det har med sig. Jeg nyder at arbejde med unge eventyrlystne der ønsker at blive klogere på verden, dem selv og styrke deres fremtid!
Victoria
Student Coordinator
Victoria
Student coordinator
Tekst kommer snart!
Simone
Student coordinator
Simone
Student coordinator
Tekst kommer snart!
KONTAKT GO! HIGH SCHOOL
Du kan møde GO! High School på vores kontor i Valby eller over telefonen.
Du er altid velkommen til at kigge ind på kontoret – men husk at lave en aftale først, så du ikke går forgæves, hvis vi skulle være ude af huset. Vores telefon har åbent alle hverdage mellem kl. 10.00 og 16.00.
Hvis du ringer udenfor åbningstid, kan du lægge en besked – så ringer vi dig op snarest efter.
Derudover holder vi løbende informationsmøder og interviews.
Telefonen er åben alle hverdage mellem klokken 10.00 og 16.00
Du er også altid velkommen til at sende os en e-mail på: